Skip til primært indhold

Har du mistet noget i ambulancen?

Vi bliver jævnligt kontaktet af patienter, eller pårørende, som har mistet noget i ambulancen. På denne side finder du et link til en formular du kan udfylde. I formularen skal du fortælle os, hvad du har mistet, hvornår - Vi kontakter dig, men kun hvis vi finder det du har mistet.

Det er altid ærgerligt, hvis man mister noget – særligt hvis det er dyre høreapparater, gebisser, eller ting med særlig affektionsværdi.

Skulle vores reddere finde genstande hvis ejermand kan identificeres ved genstanden, tager vi selvfølgelig kontakt til den pågældende ejermand. Ligger din ejendel hverken på sygehusets afdeling eller på vores hovedkontor, er det desværre sjældent, at det lykkedes os at finde frem til den. Det håber vi på din forståelse for.

Vi vil gerne opfordre dig til, at du kontakter den skadestue eller afdeling, hvor du eller din pårørende blev indbragt. Vores reddere afleverer nemlig i udgangspunktet alle fundne genstande på skadestuerne – så de følger patienten. I visse tilfælde – hvor det ikke er muligt for vores reddere at aflevere genstanden på den relevante afdeling – vil genstanden blive indleveret til vores hovedkontor. Hvis skadestuen ikke har det, du leder efter, kan du udfylde nedenstående formular til mistede ejendele.

Klik her for at gå til formularen

 

NB: Vi opbevarer fundne genstande (og henvendelser vedrørende mistede genstande) i tre måneder. Herefter indleveres de fundne genstande på hittegodskontoret ved Fyns Politi (hittegodskontoret opbevarer hittegods i op til tre måneder).

APPFWU01V